NIEUWS & BLOG

Truphone lanceert Beta versie van Truphone Conference Assistant

Vandaag heeft Truphone aangekondigd dat zij een nieuwe innovatieve tool op de markt brengen genaamd Truphone Conference Assistant (TCA). Deze week wordt de Beta versie van de tool gepresenteerd door James Tagg op het Mobile World Congres (MWC) in Barcelona.

De cloud-based service tackelt een veelvoorkomend issue voor executives die vaak on the move Conference Calls voeren en vervolgens kampen met dropped calls. Doordat de verbinding wegvalt moet iemand weer alle inloggegevens opzoeken voordat zij weer deel kunnen nemen aan een call.

Wanneer u inbelt met behulp van TCA zorgt de tool er altijd voor dat u in de call blijft. Ook wanneer de verbinding verbroken wordt blijft u aanwezig in de call zodat u niet alle call-gegevens opnieuw hoeft in te voeren. De Beta versie is te verkrijgen via tca.truphone.com. Het is niet nodig om de tool te installeren, het werkt op elk mobieltje en op elk netwerk.

James Tagg, Chief Innovation Officer: 'We weten allemaal hoe frustrerend het is om uit een call gegooid te worden door een slechte verbinding. Vooral als je bijvoorbeeld onderweg bent naar een volgende afspraak. Stap in de lift en je bent de verbinding kwijt. Vervolgens start de zoektocht naar de juiste inloggegevens om weer in te kunnen bellen. Naast dat het voor de persoon die de verbinding verliest erg vervelend is, is het daarnaast ook hinderlijk voor de rest van de deelnemers. Truphone Conference Assistent lost dit probleem op.

"Onze Conference Assistant toont hoe we op een laagdrempelige wijze netwerk-intelligentie inzetten in de praktijk. We verwachten dat er nog veel meer van soortgelijke tools op de markt komen die het zakendoen makkelijker maken."

Truphone wil de tool aanbieden aan haar klanten maar ook aan andere operators en partners.

Wellicht ook interessant voor u