Roy van Oosteroom naar Truphone Nederland als Head of Sales

Roy van Oosteroom heeft een uitgebreide achtergrond in telecom, IT, consultancy en sales

Roy van Oosteroom sloot zich op 25 februari 2019 als Head of Sales aan bij het Truphone team in Nederland. Roy heeft veel ervaring in telecom, IT, consultancy en sales. Hij vervulde bijna 15 jaar managementrollen binnen bedrijven als Hewlett Packard, Tele2 en T-Mobile.

Roy neemt veel ervaring en vaardigheden mee naar Truphone. Hij weet hoe hij meer business kan binnenhalen en omzet kan verhogen, waarbij hij een startup mentaliteit combineert met de visie van een corporate bedrijf. Hij wordt verantwoordelijk voor het volledige salesproces van Truphone’s proposities voor internationale bedrijven. Truphone biedt internationale mobiele oplossingen voor bedrijven met wijdverspreide operaties in meerdere landen en continenten.

Darren Buttrick, Global Sales Director bij Truphone, zegt over de aanstelling: ‘We zijn verheugd dat zo’n  veteraan uit de telecom- en technologiesector zich bij ons team voegt. Roy zal niet alleen van grote toegevoegde waarde zijn voor ons team, maar hij zal ook onze klanten in Nederland op de juiste manier weten te ondersteunen.’

Over Truphone

Truphone gelooft dat connectiviteit simpeler, slimmer en efficiënter kan. Sinds 2006 bouwen we aan geavanceerde SIM-software, intuïtieve managementplatforms en krachtige wereldwijde netwerken om dit realiteit te laten worden.

Elke dag bouwen onze techneuten betere verbindingen tussen dingen, mensen en bedrijven om de wereld slimmer te maken. Naast ons hoofdkantoor in Londen hebben we 12 kantoren over 4 continenten en blijven we wereldwijd groeien.

Meer over ons weten?
Bezoek: truphone.com/nl

Wellicht ook interessant voor u