KLANTVERHALEN

Truphone houdt Gassan Diamonds wereldwijd verbonden

"Met Truphone’s service kan ik overal ter wereld werken en het voelt alsof ik thuis ben."

David Bijlsma, CCO, Gassan Diamonds

Gassan Diamonds is een Amsterdamse diamantdealer met winkels overal ter wereld. Het bedrijf werd opgericht door Samuel Gassan in november 1945 – direct na de Tweede Wereldoorlog. Vandaag de dag ontvangt Gassan Diamonds elk jaar ongeveer 400.000 mensen in zijn fabriek.

Diamanten zijn wereldwijd aantrekkelijk. Elke steen is uniek en verschilt van elke andere diamant ter wereld. Dat betekent dat Gassan Diamond het hele jaar de wereld over reist om bovenop de opkomende trends te zitten en de beste producten in te kopen.

Gassan Diamonds’ clientèle is eveneens overal ter wereld te vinden. Een lokale klant kan geïnspireerd worden door een stuk in Los Angeles en een afbeelding sturen naar de dealer. Tegen de tijd dat ze weer in Amsterdam arriveert, is het product al gemaakt en klaar om op te halen. Dit niveau van efficiëntie is cruciaal voor het bedrijf.

Dat is waar Truphone erbij komt.

Truphone’s naadloze, wereldwijde mobiele abonnement staat Gassan Diamonds toe om jaarlijkse kosten te verminderen met 25 procent. Het team is ook in staat om overal ter wereld te werken alsof ze in hun eigen stad zijn. Als een teamlid in Singapore is, bijvoorbeeld, kan hij direct e-mails versturen en reageren op klanten vanaf het moment dat hij uit het vliegtuig stapt. Niet meer wachten totdat hij in het hotel is, geen frustrerend langzame wifi-verbindingen meer: gewoon overal verbonden, wanneer het nodig is.

Wellicht ook interessant voor u